saknar,
Hellu.
Jag saknar hur måånga som helst. </3
Och saknar tiderna med er tjejor!
Jag bli fan gråtfärdig haha!
Men iaf idag har jag inte gjort så mycket.
Lyssnar på Britney spears piece of me, womanaizer, circus, break the ice osv, ;P
Älskar min design asså!
TACK Bellaa ! ; *
www.bellaomanda.blogg.se besök ! (;

En tjej i min klass (vill inte säga namnet) typ pratar skit om mej & ljuger sjukt mkt. :O 
aa, och så ska hon vara på Grönan samma dag som oss men vi dissar henne haha! 
 Nej, men fyfy så får man ju inte göra. : D
Men nu ska jag kääka.


                                                                                                      Bye!  ; *
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0